Domination

Domination

Typ:      Souboj týmů

Cíl:       Získat co nejvíce bodů.

Místo:   Hradba

Maximální počet účastníků: počet týmů (o 10-15 členech) bude upřesněn na místě

Týmy spolu bojují na hradbě a v jejím blízkém okolí a jejich cílem je přetáčet vlajky na svoji barvu. Vítězí ten tým, který získá za přetočené vlajky nejvíce bodů.

Potřebné vybavení:

  • Zbraň (viz bod 3 pravidel)

Pravidla:

  1. Soubojový systém v DOMINATIONU je stejný jako v pravidlech pro bitvu. A to včetně zásahových ploch, zakázaných ploch, rozměrů zbraní a způsobu boje.

  2. Jakýkoliv platný zásah do jakékoliv platné zásahové plocha ubírá přesně 1 život (bez ohledu na zbroj).

  3. Každý bojující jednotlivec má přesně 2 životy. Počet těchto životů nelze nijak zvýšit.

  4. Pakliže životy bojovníka klesnou na 0 životů, bojovník je vyřazen z boje do doby, dokud se neoživí. Vyřazený bojovník nesmí nijak bránit v pohybu a nebo boji ostatním bojovníkům a musí se co nejrychleji odebrat k oživovacímu místu a nebo na střídačku.

  5. Oživení:
    1. Probíhá dotknutím se rukou oživovacího místa. 
    2. Pro oživení lze také využít střídačku.
    3. Počet oživení je pro každý tým neomezený.

  6. Zbraně:
    1. Tým může mít maximálně 3 střelné zbraně.
    2. Tým může mít maximálně 3 veteránské zbraně.
    3. Tým může mít maximálně 3 bodné zbraně.
    4. Výše uvedené omezené zbraně lze předávat pouze na střídačce nebo u oživovacího místa.
    5. Ostatní zbraně lze po smrti komukoliv předat a to okamžitě na místě úmrtí.

  7. Brány lze používat pouze tak, že je lze zavírat a lze se o ně přetlačovat. Nelze je zavřít na závoru.

  8. Žebříky nelze přenášet (jsou pevně umístěny na předem daných místech) a lze je používat pro zdolávání hradby a to v obou směrech.

  9. Trvání každého zápasu je předem stanoveno a oznámeno na začátku turnaje.

  10. Bojovníci obou soupeřících týmů musí být jasně a viditelně rozlišeni tak, aby bylo možno jednoznačně určit protivníka (doporučujeme varkoče, šátky, čelenky…a to pokud možno stejné barvy a vzoru).

  11. Začátek hry:
    1. Je pět herních stožárů.
    2. Na stožáru jsou dvě vlajky (černá a bílá).
    3. Všechny vlajky jsou na začátku zápasu přetočené do neutrálního stavu, tzn. na půl žerdi.

  12. Výhra:
    1. Cílem hry je nasbírat co nejvíce a zároveň také více bodů než soupeř.
    2. Tyto body se získávají za přetáčení vlajek na vlajky své barvy (bílá nebo černá).
    3. Každou celou minutu od začátku zápasu (tzn. 01:00, 02:00, 03:00, …) rozhodčí zaznamenají stav přetočených vlajek a přidělí týmům daný počet bodů.
    4. Přetočená vlajka týmové barvy znamená zisk 1 bodu.
    5. Pokud se jednomu týmu podaří přetočit všech pět vlajek, zápas okamžitě končí vítězstvím daného týmu.

  13. Systém průběhu turnaje bude zveřejněn přímo až na akci a bude záviset na počtu zúčastněných týmů a bojovníků v nich. Stejně tak i délka zápasů je tímto ovlivněna.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.