Domination

Domination (souboj 10-15 členných týmů na hradbě)

1. Soubojový systém v DOMINATIONU je stejný jako v pravidlech pro bitvu. A to včetně zásahových ploch, zakázaných ploch, rozměrů zbraní a způsobu boje.

2. Oproti ostatním turnajům a bojům je zde rozdíl v ubírání životů při zásahu. Jakýkoliv platný zásah do jakékoliv platné zásahové plocha ubírá -1 život.

3. Každý bojující jednotlivec má 2 životy. Počet těchto životů nelze nijak zvýšit o jakékoliv bonusy. Každý si musí být vědom rizika a fyzické námahy vyplývající z boje na hradbě a tomu přizpůsobit svou výstroj. Je sice hezké, že na sebe vezmete jakoukoliv zbroj, ale zbytečně vás bude omezovat při vašem bojovém výkonu (a žádný bonus za ni stejně nedostanete). Pakliže životy bojovníka klesnou na 0 životů, bojovník je vyřazen z boje do doby, dokud se neoživí. Vyřazený bojovník nesmí nijak bránit v pohybu a nebo boji ostatním bojovníkům a musí se co nejrychleji odebrat k oživovacímu místu a nebo na střídačku.

4. Oživení probíhá dotknutím se rukou oživovacího místa. Pro oživení lze také využít střídačku.

5. Počet oživení je pro každý tým neomezený.

6. Další rozdíl je v maximálním povoleném počtu těchto zbraní pro jeden tým:

-> maximálně 3 střelné zbraně

-> maximálně 3 veteránské zbraně

-> maximálně 3 bodné zbraně

7. Všechny zbraně lze po smrti komukoliv předat a to okamžitě na místě úmrtí. Výše uvedené omezené zbraně lze předávat pouze na střídačce nebo u oživovacího místa.

8. Brány lze používat pouze tak, že je lze zavírat a lze se o ně přetlačovat. Nelze je zavřít na závoru.

9. Žebříky nelze přenášet (jsou pevně umístěny na předem daných místech) a lze je používat pro zdolávání hradby a to v obou směrech.

10. V každém týmu je místo pro 10-15 členů. V poli může být najednou maximálně 10 bojovníků z každého týmu a tím pádem na střídačce může být až 5 bojovníků. Střídání probíhá na střídačce (předem vyznačený prostor) a simbolizuje jej plácnutí rukou mezi střídajícími hráči.

11. Trvání každého zápasu je předem stanoveno maximálně na 10 minut (případně upraveno a oznámeno na začátku turnaje – a to dle počtu týmů v turnaji)

12. Cílem hry je nasbírat co nejvíce a zároveň také více bodů než soupeř. Tyto body se získávají za přetáčení vlajek na vlajky své barvy (bílá nebo černá). Každý tým může přetáčet jakoukoliv z pěti herních vlajek. Všechny vlajky jsou na začátku zápasu přetočené do neutrálního stavu, tzn. na půl žerdi. Každou celou minutu od začátku zápasu (tzn. 01:00, 02:00, 03:00, 04:00, 05:00, 06:00, 07:00, 08:00, 09:00, 10:00) rozhodčí zaznamenají stav přetočených vlajek a přidělí týmům daný počet bodů. Přetočená vlajka týmové barvy znamená zisk 1 bodu (bílá vlajka nahoře => +1 bod pro bílý tým; černá vlajka nahoře => +1 bod černý tým). Zápas lze také ukončit dříve, než vyprší časový limit a to rychlím vítězstvím. Tohoto rychlého vítězství (tzv. KILL STRIKE) lze dosáhnout tím, že se jednomu z týmů podaří v jednu chvíli dosáhnout přetočení všech 5 vlajek na barvu svého týmu. Pakliže se to podaří, zápas okamžitě končí vítězstvím daného týmu, kterému se to podařilo. V tomto případě dále nezáleží na tom, jaký byl bodový stav.

13. Bojovníci obou soupeřících týmů musí být jasně a viditelně rozlišeni tak, aby bylo možno jednoznačně určit protivníka (doporučujeme varkoče, šátky, čelenky…a to pokud možno stejné barvy a vzoru)

14. Systém průběhu turnaje bude zveřejněn přímo až na akci a bude záviset na počtu zúčastněných týmů a bojovníků v nich. Stejně tak i délka zápasů je tímto ovlivněna.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.